2009-08-02

Tillbaka till verkligheten

"Sommaren är kort. Det mesta regnar bort. Men nu är den här. Solen skiner. Kanske bara idag..."

Va! Är det inte typiskt... Imorgon är det dags för jobb igen och vad händer da? Jo solen och värmen är tillbaka! Inte så lite orättvist tycker jag att det är!
Men men vädergudarna, har vi märkt, lever bäst fan det vill. Dumma!


Min och Starskys sista semesterdag tillbringa vi på en filt på gräset nedanför Lasse i Parken med en picknick korg fylld med gosaker som räkor, aioli, brieost, salami, gott bröd, avokado och annat gott. Myspys. Riktigt skön avslutning på 3 fartfyllda semesterveckor... Jag är faktiskt helt slut istället för att vara skönt utvilad. Men det betyder bara att vi haft riktigt skoj! Ska såklart skriva några rader om vad vi pysslat med.

Föresten har ni saknat mig? He he... I samma veva som datorn valde att lägga av gjorde jag det samma, tydligen... Det är ju ändå semester. Eller hur?
Men vet ni... Nu är jag tillbaka för att stanna. Och ny laptop har jag också! En alldeles alldeles egen. Me happy!
Uppdatering om semestern kommer snart!