2008-04-03

En halv är väl inte sååå farligt, eller?

Idag hade vi en liten get together date. Jag, mamsen, plastic daddy och plastic cusin. Järngänget som ska till Hawaiii!!
Vi var och käkade på mitt favvohak "Därmed pasta" som ligger längre ner på gatan från mig. Tänkte vara duktig och ta en Ceasar sallad, men var ju så sugen på en pizza.
Har sen nyår försökt tänka lite på vad jag äter (Har faktiskt gått ner 4 kilo!) Men jag kan inte bara ge upp pizza, det är liksom mitt kall....
Då säger min plastic custin "Man kan ju välja på hel och halv!" (Har jag aldrig sett, även fast jag är stammis nummer 1 där!) Fantastiskt! Då kan jag ju ta en pizza med gott samvete! (Intalar mig själv...)
Men det här var nog den sista innan resan... Ska ju försjutton gå på beachen om 3 veckor!!

Efter maten (sjukt gott med en halv pizza) gick vi upp till mig och satt och snacka lite inför resan. Vad ska man ta med sig till en ö som Hawaii i 3 veckor?? Bara underkläderna kommer ju ta upp hela resväskan! Gud, jag har verkligen inte fattat att jag ska åka dit ens! Det är liksom Hawaii!!
HELLO?!