2008-04-21

Jag har mått lite konstigt de senaste dagarna...

I flera dagar nu har jag gått runt och mått dåligt. Från halsont, magknip till att i nästa stunden har ont i pallet. Har fått för mig att jag ska bli sjuk och har därför tagit det hyffsat lungt i helgen. Vill ju inte riskera och bli sjuk när jag snart ska åka!

Men vart skon egentligen klämmer är nog att jag har resfeber!!!

Annapanna säger:
Hello bejbiii!!!

Bempis säger:
Hej min darling!
Jag vet någon som sticker till andra sidan jorden på torsdag...

Bempis säger:
Hur känns det?

Annapanna säger:
GALET

Bempis säger:
*skratt* Jag förstår det!

Annapanna säger:
Det sjuka är att jag inte ens tagit fram resväskan ännu...

Bempis säger:
Men herregud! Hur ska det gå?
Du kanske ska göra det...

Bempis säger:
Hem och tvätta idag eller, hi,hi!

Annapanna säger:
Mmm... har liksom inte kopplat att jag SKA ÅKA!!

Annapanna säger:
Jag är i en helt annan värld...

Bempis säger:
Mycket på jobbet eller?

Annapanna säger:
Nä...

Annapanna säger:
Bara lite bakom flötet...

Bempis säger:
Kanske resfeber?

Annapanna säger:
Jag tror d... Har mått lite sådär i några dagar... Trott att jag ska bli sjuk typ... Börjar undra om det inte är resfeber??

Bempis säger:
Det är klart att det är!
Det är en ganska stor grej faktiskt. "Sjukan" kommer gå över bara ni kommer iväg, tror jag.

Annapanna säger:
*skratt* Antagligen...

Bempis säger:
Har ni gjort något mysigt i helgen?

Annapanna säger:
Middag hos teddy och Marie i fredags. Det var skoj, men jag fick så satans magknip (resfeber)

Annapanna säger:
På lördagen skulle jag ju egentligen varit med Carro och gänget, men ställde in, mådde inge bra... (resfeber)

Bempis säger:
Gumman...

Annapanna säger:
Söndag: Promenad på stan i härliga solen... Ont i huvudet (resfeber)

Annapanna säger:
*skratt*

Bempis säger:
*skratt*

Annapanna säger:
Helt galet ju...Har trott att jag ska bli toksjuk när som...

Bempis säger:
Har du hunnit köpa någon dator?

Annapanna säger:
Ne... Det blir nog inget... Som sagt, jag gör inget, men ändå helt snurrig i bollen... ha ha...

Bempis säger:
Om du har en kabel till din kamera för datorn, så borde det räcka. Du kan säkert hitta ett internetcafé och lägga upp bilder och så'nt där.

Annapanna säger:
Ja jag tänkte d... Så får det bli!

Bempis säger:
Det löser sig!

Bempis säger:
Du ska till Hawaii! Vem bryr sig egentligen om datorer...

Annapanna säger:
Precis!!!