2008-04-22

VARNING! Se upp för 3 nakna karlar på 1000apor!!

Jag var med om det sjukaste precis! Jag fick sån panik så jag visste inte vad jag skulle ta vägen... Panik som utlöstes till en fnitterattack... Ha ha ha...
Gick in på www.1000apor.se. Alex Schulman och hans brors hemsida... Står allt möjligt skit på denna sida + att man kan läsa deras alla sms som går mellan dem och sina vänner. Starsky har fastnat för denna sida så jag blev lite nyfiken och kika lite nu när det var lungt på jobbet...

Överst på denna sida står det: EXTRA! Björn Gustafsson debuterar på 1000apor!
Undertext: Sveriges mest hypade komiker i nyproducerad sketch exklusivt på 1000apor!

Självklart blir jag sjuuukt nyfiken och klickar på rubriken.
Men inte fan kommer jag till en sketch med Björn Gustafsson! Utan istället dyker det upp en liten movie på 3 nakna karlar som står och smeker varandra everywhere i en dusch!!!
Jag får tokpanik och försöker stänga ner fönstret (jag sitter ju för sjutton på jobbet, PANIK...) Det gick inte! Istället kommer det upp en pop-up ruta med någon text (Kommer inte ihåg vad det stod, fick sån paniiik!) men jag skulle iaf tryck OK! Tror ni att det fungerade, NÄÄÄ!!! Det gick verkligen inte att få bort sidan! Ha ha ha...

Kände hur jag började toksvettas och blev högröd i ansiktet. Samtidigt som jag börjar asgarva, hoppandes upp och ner på stolen och skriker HJÄLP!!!
Som tur var stod min härliga kollega "KebabJan" från datasupport bakom mig och kom till min räddning!
Fatta om VD eller någon annan högre person skulle gå förbi!!! CRAZY!

Mycket och göra på jobbet? "EEHHHH, AAAA!