2008-04-21

Rasta reagge...

I lördags skulle jag egentligen ha träffat mina ladies. Temat denna gång var rasta reagge, haha... Eftersom jag kände mig lite hängig (resfeber tydligen...) bestämde jag mig för att ställa in, trist!
Fick mig dock ett gott skratt i morse när jag fick se några bilder från kvällen. (På våra dates går vi verkligen in för det vi tar oss till!) Titta så kanske ni förstår hur jäkla kul vi brukar ha på våra ladies nights!







Längtar till vår nästa date i sommar! Då blir temat på kvällen glam. Vi ska klä upp oss till tusen med coctail klänningar och highheels. Börjar kvällen med en fördrink någonstans (antagligen hemma hos mig) För att sedan gå vidare och se Sex & the Cityfilmen. Efter filmen ska vi boka ett drinkbord på något trendigt hak (som jag aldrig skulle sätta min fot på annars) i stan. Där ska vi sedan dricka Cosmopolitan och vara SEX & THE CITY HELA KVÄLLEN! Underbart!
LÄNGTAR!!!


Helgen annars...
Tack Friisan och Teddy to drunk för en super trevlig kväll i fredags (förutom min magknip) med jättegod mat och ALLTID lika kul sällskap! Obligo på er! Ha ha...

Lördagen och söndagen gick i lugnets tecken med mys framför TV:n och långpromenad. Lovely weather på söndan!
Tog mig över västerbron för första gången sen jag flyttat in till stan. Eloge till mig! (Skandal att jag inte gjort det tidigare)
Stockholm e bra vackert!