2008-04-18

Varför fryser han ut mig?

Jag har en återkommande dröm... En mardröm!
Den är inte läskig på det sättet att jag blir jagad av någon eller så. Utan den är så sjukt jobbig, obehaglig och psykiskt påfrestande... Det slutar ALLTID med att jag vaknar storgråtandes.... (Snyft)

Vad den handlat om? Jag blir utfryst! Av min egen karl! (???)

Vi befinner oss tex med en massa vänner och det slutar alltid med att han dissar mig totalt! Går iväg utan att säga till... Ställer sig med ryggen till som om jag inte fanns (helt osynlig)... Står och viskar med en kompis och skrattar elakt åt mig...
Hur knäppt är inte det?! Vad kan det här betyda? Har ju hört talas om att drömmar "pratar tvärt om språk" och det låter ju logiskt för Starsky är verkligen inte så i (min vakna värld) verkligenheten.
Undra just vad jag går och grubblar över i mitt undermedvetna?

Drömtydare, någon?