2008-04-10

ÖÖhhhmmmff...

Jag har den här veckan inte haft ett skit och skriva om... Eller? (Låter som jag har världens mest tråkiga lev ju...) Egentligen har jag ju gjort en hel del och vill skriva massor! MEN jag blir så satans galen på vår bärbara dator hemma, en så kalla MAC! Jag vet att MAC ska vara the top of the world(!), men inte för lilla mig (OK, jag fattar ingenting av den)... Jag blir så glad när jag kommer till min PC på jobbet som jag förstår mig på!
Har hela veckan försökt lägga upp lite bilder från Sälen (Jag har faktiskt varit där! Man börjar ju nästan undra om jag hittar på!) Men den jä... *pip* *pip* *pip* MACen vill inte som jag vill! FÖRBANNAT! Varför ska det vara så krångligt? Tacka vet jag PC!

Ikväll ska jag ta mig hem och ta ett snack med den jä... *pip* *pip* *pip* och smeka den ömt och blinka lite fint och säga: "Snälla söta MACen, kan vi inte ha en underbart trevlig kväll med tända ljus och skriva lite poetiska ord och ev lägga upp en fin bild?" Får se hur det går?