2008-04-04

Nike ska bli farsa!

I morse höll jag på och sätta vattnet i halsen. Jag hade fått ett mail från pappa! Det är nog det första på jag vet inte hur länge? Eller... Frågan är om jag fått något över huvudtaget?! Jag blev himlans glad!
Det lustiga är att det är något som har hänt. Sen papsen flyttat upp till Dalarna och träffat "Gunsan" så har det börjat komma lite sms och annat där det står "Jag älskar dig" "Saknar dig" "Tycker om dig" Det har ALDRIG hänt under min uppväxt!
Vi har inte riktigt varit den här öppna, känslosamma, puss och kram familjen... Vilket har varit lite tråkigt...
Så det här är något nytt. Iof ser jag att det är "Gunsan" som skrivit sms:et (Papsen är ganska kass på sms) Men ändå! Så gulligt att hon verkar ta fram något i honom som inte riktigt funnits där förut... Vi träffas inte så mycket, så en liten sak blir verkligen speciell... I miss my dad!

Egentligen var inte mailet något särskilt, men det var ju iaf ett mail!

*****
Hej Annapanna!
Här kommer en bild på världens goaste katt som snart ska bli pappa (Papsen tisse Nike har tydligen varit ute på byn och spridit sin säd, Haha... Ne... Antigligen är det Gunsans lille tissetös), tror vi!
Hoppas ni har det bra och hälsa Starsky.
Kram pappa
*****