2008-04-23

Oooh my Lord, jag drar ju imorgon!

Och jag, jag har fortfarande inte kopplat att jag ska åka!
Jag känner liksom ingenting (ok, lite resfeber)... Är inte det lite mysko?
Igår var jag upp på vinden och hämta min (Purple!!) resväska. Så ugly! Men den syns ju iaf när jag ska vänta på den vid väskbandet.
Även om jag tog ner den, tror ni jag börja packa? Nä... Istället sätter jag mig på golvet i lugnan ro och gör väskan fin med lite schyssta klibber. Det tyckte jag att jag hade tid med... (Men människa!! Fatta att du ska åka nångång!!!!)
Jag hittar liksom på en massa andra saker istället för att packa. Fast jag tror att jag är lite av en stress packare. Packar bäst i sista sekund. Då hinner jag inte tänka så mycket om jag glömt något... Just pack and go!

Lite duktig var jag igår... Betala räkningarna och fixade deklarationen så jag får lite money innan midsommar. Tvätta även upp det sista...

Jag kommer säkert inte fatta att jag varit där förän jag är hemma igen!

Ikväll ska jag och Starsky bara mysa och umgås in i det sista. Ut och käka, ta nån öl för att sen hemma och gosa (Ligga... He he...) resten av kvällen... 3 veckor ifrån varandra är väääldigt länge!