2008-04-07

Sista rycket innan avfärd!

Nä nu jäklarns! Nu är det viktklubben som gäller till 220%!!! Gick med i Aftonbladets Viktklubb efter nyår.

Lyckades lägga på mig 10 kärlekskilon(!!!) när jag och Starsky blev tillsammans! (Vad fan hände???) Men faktiskt så var jag lite underviktig (levde på rostmackor när jag var singel!) när vi träffades, så några kilon gjorde inget, men 10(!) var ju lite överdrivet kanske? NOT OK!

Till en början gick det kanon och jag lyckades gå ner ca 4 kilo. Men på senaste tiden har det inte hänt särsklit mycket. Står liksom still! Fast jag har bara mig själv att skylla... Har inte följt det till fullo på helgerna och speciellt inte de helger vi tillbringat i sälen... Mycket skitmat på oregelbundna tider och öl på det!

Nu är det blodigt allvar! (Ingen halv pizza ens...)
2-3 kilo till så ska jag inte behöva skämmas när jag struttar runt på beachen, tycker ja!