2008-11-20

"Du är mitt havregryn...! Å du är mitt socker...! Nu behöver vi bara lite mjölk också..."

Ännu en dag går mot sitt slut. Helt sjukt vad dagarna springer iväg!
Hänger inte riktigt med känner jag... Det är december snart!

Idag blir det middag hemma hos Friisan och Teddy 2 drunk. Ska bli himlans trevligt! De lagar alltid så god mat! Alltid är det det där lilla extra. I like...
Är hungrig som ett djur redan nu!

Imorgon är det fredag och sen är det lördag och Winter Jam 2008.
Det ser jag verkligen fram emot! Missa det förra året då jag valde att gå på dildo party istället. Vem skulle inte gör det?
Men i år då jäklarns ska jag stå och frysa på Stadion med en kall öl i handen och blänga på några av världens bästa skid och snowboard åkare.



Imorgon, fredag, anländer Mitt lilla socker också! Eller är det Havregryn? Det råder delade meningar om det. Ingen av oss kommer riktigt ihåg vem som är vem?
Smeknamnen kom vi så vackert på när vi låg packade i en snödriva i Saalback, säsongen 1999-2000. A trip to remember...