2008-11-16

SNÖ!

Har en super härlig söndag!
Vakna vid 12-tiden, lite små bakis... Men sådär skönt bakis så man glider runt och är lite flummig och glad bara.
Jag och Starsky gled ner till affären för att köpa på oss till en brakfrukost. Kommer ut och det snöar! Fick sånt lyckorus genom hela kroppen! Det var riktiga tomte flingor som föll från skyn. Så mys!
Väl hemma igen duka vi fram vår lyxfrukost på vardagsrumsbordet och slog oss ner i soffan framför TV:n där den tecknade filmen MADAGASKAR visades. Jag älskar tecknade filmer! Blir som ett barn på nytt och sitter och skrattar och klappar händerna till alla fjöniga skämt och kommentarer. Det tråkiga var bara att det var den svenska versionen...

Har sen bara gått runt här hemma och små pulat. Konstigt att man ibland tycker att det faktiskt är kul att städa! Starsky har lega på soffan i prinip hela tiden, men det har inte gjort någonting... När jag får dessa städ nojjor så klara jag mig själv och gör det bäst själv också...

Nu känner jag mig sådär lugn och härlig inombords och ska riktigt njuta av de sista timmarna innan det är läggdax.
Snart början mitt söndags TV maraton med Greys Anatomy, One Tree Hill och sist men absolut inte minst, GOSSIP GIRL!
Skulle någon få för sig att ringa under denna tid så är det ingen idé, jag svarar inte!