2008-11-15

Rockband

Gud, det var länge sen jag skratta så mycket som jag gjorde hemma hos Bempis och Jocke igår!
Jag och Starsky mötte dem på Hemköp i Stäket där vi köpte på oss en massa godsaker för kvällen. Ingen av oss hade lust att laga mat så istället blev det massa färdigt småplock som revben, räkor, skagenröra, baguetter, sallad och snacks.
Som vi svulla framför Idol! Gött, gött...

Sen till det som fick mig att skratta så tårarna spruta. Så klart skratt jag och hade supertrevligt innan också, men det här var det sjukaste... Rockband! Jocke hade fått hem Rockband till Playstation 3, fy fan vad kul!
Speciellt trummorna. Man såg inte direkt ut som Tommy Lee eller Travis vid ett coolt trumset precis... Ha ha... Snarare som en stor jävla mupp som bonka tafatt på några bongotrummor! Men oj så skoj!





Bempis, när kör vi nästa gigg? Jag vid trummorna, du på bas, Starsky på elgitarr och Jocke på sång...
The real (nerd) ROCKBAND!