2008-11-04

Jag är bara lite trött just nu...

Jag är trött, trött, TRÖTT! Har ingen energi för fem öre. Snoozar mer än någonsin och vill bara inte gå upp ur sängen. Snoozar så länge att jag i princip inte har mer än en kvart på mig innan jag måste gå hemifrån.
Jag är så trött....

Inte orkar jag fixa håret heller. På med mössan bara... Det är knappt jag orkar sminka mig...
Jag är så trött...

Blek som en spöke är jag också... Är fan genomskinlig! Att tillägga är att solariet ligger rakt över gatan, men jag har ingen ork! Vill bara gömma mig under täcket och so... ZZZzzzZzz....va....
Jag är så trött...

Man skulle lätt kunna tro att jag fallit ner i ett svart litet hål som jag gör ibland, men nä, så är det inte! Viljan finns, jag har planer och jag är glad.
Jag är bara lite trött just nu...