2008-11-27

Sälen Premiär!

I morse vakna jag pigg som en mört! Upp ur sängen som en studsboll! Hann till och med få i mig en skogaholmsmacka med makrill på... Mums!
Detta händer inte ofta! Det finns en anledning... I kväll åker vi till sälen! Tjohoooo! Ska bli så kul!
Tänk om man alltid kunde vakna med samma energi och inställning att fan ikväll händer det! Då skulle det inte vara några som helst problem att stiga upp ASAP när klockan ringer.

Vår tripp till IKEA igår var lyckad. Faktiskt så var det inte alls mycket folk, kors i taket!
Vi kom hem med två fulla IKEA kassar med täcken, kuddar och lakan till husvagnen och sen lite annat smått och gott till hemmet som ljus (såklart!) blommor, burkar, kaffekoppar etc etc... Totalt gick allt på 600 kronor nånting... I love IKEA!

Sitter nu här på jobbet och räknar minutrar, vill bara dra här ifrån nu och sätt mig i bilen som tar oss; mig, Starsky och Kooch till Sälen. Där kommer vi sen möta alla andra. Vissa är redan där och andra kommer imorgon. Ska bli så skönt och komma bort ett tag...
Var precis inne på Skistar.com och kolla vädret inför helgen:


Sol och nysnö! Man tackar... Kan det bli bättre? I don´t think so...
Helt sjukt att jag kommer stå på min bräda i morgon...
I Sälen!
Tra la la la la la...