2008-11-14

Jag ligger i lä...!

Jag är bakis idag. Riktigt seg! Trött, Trött...
Det blir lätt så när jag, mamsen och moster tillbringar en kväll tillsammans med en dunk rödvin. Ingen av oss spottar i glaset direkt...
Vi åt pizza på kartong, hinka vin och snacka livet hela kvällen.
Himlans trevligt hade vi!


Storfräsar moster

Jag har en dålig egenskap. En egenskap som Starsky stör sig fruktansvärt mycket på!
Och det är att jag ganska ofta avbryter när han pratar. Det är absolut inte min mening. Jag blir bara så exalterad ibland så jag bara vill få det ur mig! Det "viktiga" jag har att säga...
Vem/vilka jag ärvt denna egenskap ifrån märktes tydligt igår. Satan, fick knappt en syl i vädret innan mamsen eller moster var igång med sitt! När jag tänker på det nu i efterhand kan jag inte låta bli att fnissa för mig själv. Komiskt...
Nu förstår jag hur Starsky känner när jag gör så och jag ska verkligen tänka på det framöver! Sorry darling...

Efter midnatt nån gång (har inte riktigt koll på tiden) tog vi oss hemåt, jag & mamsen, lagom runda under fötterna.
Kom ihåg och ställa klockan iaf, men hade glömt och ändra tillbaka till vanlig gå upp tid (hade sovmorgon igår eftersom jag jobba sent) och försov mig en timme...
Rockstjärnan!