2009-06-08

En helg i lugnets tecken

Gud vilken skön helg jag haft! Jag har inte haft några planer över huvudtaget och har bara tagit dagen som den kommer. No stress! No alcohol!
Precis vad jag behövde. Mys i soffan, sovmorgon, IKEA, Pizza Hut besök och fotboll med Cola och dipp av grönsaker.

På söndagen åkte Starsky och 76:an Backlund till Malung för att hämta husvagnen. Den måste nu pimpas och ut för försäljning. Inte behöver vi den längre nu när vi är stugägare. Nån som vill köpa husvagn??? Special price for you my friend!
Puss i pannan på Backlund för att han ville åka istället för mig!

Jag var i stort behov av en dag with me, myself and I. Så på söndagen sov jag ut, åt frulle och gled sen över gatan till solariet för lite summer glow.
När jag kommer hem ser jag till min lycka att det är The Hills maraton på MTV. Och det är den sista säsongen som jag totalt missat! I´m in heaven!
Precis en dag i min smak, just denna dag!