2009-06-29

GÖTEBORGS HELG

Helgen i Göteborg blev helt fantastisk! West Coast Riot lika så. Visst det var inte alls lika kända och bra band (enligt mig) som förra året, men vad gör det! När Social Distortion gled upp på scen som sista band med Mike Ness i spetsen var kvällen som gjord! Fyfan vad bra dom är!!! Fuck the rest...




Ett underbart väder har följt oss hela helgen och vi var härligt brända redan efter torsdagen i frihamnen. Jag min tok lyckades med en riktig Sällskapsresa bränna till formen av min hand på ena skuldran efter ett tappert försök och smörja mig själv med solkräm. Som tur var fick vi oss lite sol och bad på några klippor under fredagen också och brännan bättrades på. Även en tur till Brännö hann vi med där vi åt riktigt god mat och kylde ner oss med en kall öl av samma namn som ön.





Så otroligt mysigt! Jag gillar verkligen Göteborg och deras härliga skärgård.
Till kvällen sen mötte vi upp mitt lilla socker som tog oss med ut i Göteborgsnatten en sväng innan vi stupa i säng i våra grymt sköna sängar på Grand Hotel.