2009-06-04

Nu ska jag bli tightisch!

Jag har inte tränat på evigheter! Illa, illa... Jag har inte haft någon motivation alls. Däremot har jag haft en liten plan. En plan som iof drog ut lite på tiden av ren lathet och ekonomiska skäl. Men nu mina vänner är stunden inne! Jag har slagit på stort!

Jag har skaffat mig en personlig tränare! Jag har en alldeles egen PT vid namn Maria som för hoppningsvis ska få mig i form. Hur grymt är inte det?
Idag kl 16.00 glider jag in på SATS som en styrketräningsbrutta. Eller jag har ingen aning om vad jag egenligen kommer pyssla med?
3 gånger har jag betalat för. Ja! Jag blev pank... Men kosta vad det kosta vill!
Jag låter kanske en aningens desperat, men riktigt så illa är det inte! Eller kanske... Vill däremot inte vara nån vass badare på semestern...