2009-06-16

SOLEN!

Äntligen har den efterlängtade solen kommit! Glädje! Pls STAY!
Kan säga att det underlätta en hel del i morse när klockan ringde 05.45. En timmes träning hade jag planerat in på morgonkvisten.
Hade gärna legat kvar i sängen och dragit mig, men väl uppe blev jag pigg när jag såg vädret och oj så skönt när jag var på plats och fick svettas lite.
Bra start på morgonen!

Ska verkligen försöka hålla det här nu och köra minst 3 pass i veckan. Jag sviker ofta mig själv. Det får inte hända denna gång! Jag har ju för sjutton slängt ut dyra pengar!
Såklart kommer det bli lite svårt till semestern, men å andra sidan har jag fått övningar jag kan göra i hemmet också.
Första tiden på semestern blir Idre för furusanering av stugan. Där finns det otroligt vacker natur att promenera i och om jag investerar i en träningsmatta så kan jag inte komma med några bortförklaringar.