2009-06-10

"I´m singing in the rain"

Men vad är det för väder som dragit sig in över vårt långsmala land? Nu får det vara nog, tycker ja! Deprimerande värre.
Har egentligen noll inspiration att skriva nåt, men jag vet ju själv hur trist det är när den person vars blogg jag följer inte uppdaterar. Även om det inte händer nå speciellt så vill jag veta!
Så jag gör en liten update med vad jag pysslar med i ett regnigt Sverige.

Skatteåterbäringen är här! Yeah! Jag gör frivolter!

Körde mitt första pass med min PT igår. Grymt kul! Simpla övningar med enkla medel som jag först tänkte att "Har jag betalat för att göra övningar jag gjort hela livet och kan göra hemma i lägenheten?"
Fick snabbt smisk på stjärten när Maria min PT börja rodda och fixa. In med magen, räta på ryggen, upp med huvudet. Och OM jag har gjort fel förrut! Att göra armhävningar med en svank likt en hängmatta och med en rumpa som är väldigt inbjudande till att sätta på mig är alltså inte riktigt rätt.
Sitter nu här med skön träningsvärk på ställen jag inte kommit åt tidigare. Me like!


Kvällsmiddagen blev en smarrig hemmagjord tacopaj med god sallad till i soffan framför film. Vi titta på Twilight. Har tidigare inte velat se den. Vampyfilmer, eller övernaturliga filmer överhuvudtaget är inte min grej. Men hade hört att den skulle vara bra och jag kan bara hålla med!