2009-06-22

Naken måndag kväll

Ikväll är jag solokvist. Starsky har hoppat på nån båt från Nybroviken med hans far och deras leverantör som skulle bjuda på middag. Lyckad kväll för en båttur. Vilket väder det varit idag!

Själv har jag det väldigt soft här hemma. Tog mig en långpromenad från jobbet hem idag. Hade planer på gymet ikväll, men vem vill stänga in sig när solen skiner som bäst. Skulle inte tro det! Det blev istället lite småövningar härhemma efter den svettiga promenaden. Riktigt nöjd känner jag mig nu.


Efter en skön dusch har jag sen sprungit runt här hemma som nakna kocken och lagat till en kycklingsallad med avokade, keso och godsaker. En liten trosa fick åka på, inget mer. Det blir så satans varmt i vår lägenhet när den riktiga sommarvärmen kommer! SAUNA!
Sen ska jag inte krypa under stolen med att det är otroligt skönt och springa runt näck, typ... med pattarna i det fria!