2009-08-29

7 KAMP

Gröna Lund igår! Det var jag och 10 tokiga kollegor som slogs om äran att vinna vår årliga (som starta igår) 7 kamp!

Jag var urusel på nästan allt och kom näst sist. Hatar och förlora! Grrr...
Men något som förvåna mig själv var att jag var en jävel på gevär och detta trots att jag är typ blind på mitt högeröga! Jag fick dock stå som en krockofant och fick sendrag i stortån i mitt försök att ta sikte med vänsterögat i stället, men grym var jag! Yeay!


Är man på grönan så måste man åka karusell. I love it! Varför nya Berg & Dalbanan heter Insane är inte alls så konstigt om vi säger så. Herre jävlar var härligt läskig den va! Ett fritt fall blev det också, wiiii!!! Min röst är si så där idag.


Middag intogs på Tyrolens Bakficka. De flesta åt schnitzel. Jag åt gulashsoppa. En 1-liters ölsejdel och en jäger smet också ner.

Mycket skoj och trevlig kväll med mina sköna arbetskamrater!