2009-08-11

HEROIN DIARIES

Efter att CSI var slut igår tog jag mig själv till sängs, la mig skönt och läste några sidor ur en självbiografi jag försökt ta mig igenom hela sommaren, men inte haft tid. Eller tid finns, men jag unnar mig inte tiden. Tycker det är otroligt avslappnande att läsa och bli helt uppslukad av en bra bok, ändå är det sällan jag gör det. Har inte riktigt ro till det... Fast jag är nog lite periodare när det gäller att läsa böcker iof.

Förra sommaren läste jag Mötley Crües självbiografi The Dirt. Sex, drugs and Rock n roll för hela slanten!
Snaskig, helt galen och sjuk läsning! Herre jävlar vilket liv de levt!


Värst av dem var Nikki Sixx och det är hans självbiografi Heroin Diaries jag läser nu. Här har vi mannen som tar drogerna med stort D och som trots nära döden upplevelser lever än idag, Otroligt...
Man inte låta bli och fascinera sig av denna, för mig, helt overkliga värld... Living like a rockstar!