2009-08-05

Sommarkvällar

Redan inne på dag 3 här på jobbet. Dagarna springer iväg lika fort som semestern gjorde. Faktiskt så tycker jag att det är helt ok och vara tillbaka på min kontorsstol. Detta trots att solen äntligen visar sitt söta tryne och sommarvärmen svept in över landet.

Skönt med lite rutiner igen, tycker jag... Framför allt när det gäller mat och dryck. Shit, jag har svält som en jävla ballong under sommaren, känns det som... Förstår inte riktigt vad som händer med min kropp?!
Måste vara alkoholen till största del som man mullat i sig.
Skit i helvetes jävla piss vad kroppen suger åt sig allt nu mer! Precis allt vill den ha och gotta sig på. Fan för att vara en 30+:are!
Oj, nu skena jag... he he... Anyway... Skönt med rutiner!

Det blir till att ta vara på sommar kvällarna istället. Och det var precis vad vi gjorde igår. Efter att ha tok irrat runt på Dag Livs vid Fridhemsplan efter smarrigt gott tog vi oss ut till Stocksund för en liten grillfest. Himlans trevligt och gott! MUMMAGUMMA!


Å vet ni... Idag blir jag hämtad med båt från jobbet! Hörde ni, båt! Jisses vad nice det kommer bli da. Klockan 3 tänker jag smita från jobbet och knata ner till bryggan här i Alvik där Bempis och J väntar med sin nya fina båt. Hur mysigt?