2009-08-18

EN BOMB HAR SLAGIT NER. IGEN...

Starsky har precis stuckit iväg för lite jobb. Själv ska jag ta tag i vårat hem som förfallit, som vanligt...
Vika rena kläder, plocka ur diskmaskinen, röjja bort saker som spridit sig i vår lägenhet som komfetti och sen brassa på lite mat till Starsky kommer hem igen.

Vår lägenhet är jämt stökig! Det är helt otroligt! Vi kan städa ena dagen och dan därpå är det kaos igen. Helt sjukt! Jag tror vi har för mycket saker för vår lilla lägenhet.
Tror minsann att det får bli en tokröjjarkvällen framöver när det riktiga höstmörkret faller på. Ut med allt gammalt skit som vi inte rört vid sen vi flytta in för 2 och ett halv år sen. Så här kan vi inte ha det!


Senare ikväll ska jag slänga i lite mer hårfärg. Sist jag färgade satte sig färgen sisådär pga av mitt tidigare blekta hår. Nu har jag även taget en nyans som går mer åt det röd-bruna hållet. Återkommer med resultat!