2009-08-04

TURIST, JAVISST!

Igår gjorde jag och Starsky stan efter jobbet. Bara han och jag på tu man hand. Hand i hand... Myspys!
Jag hitta ett par nya solglajjor på Urban Outfits. Riktigt nöjd! Hela 200 kronor kosta dom. Mycket för att vara jag. Måste nästa klistra fast dom i facet med tanke på den solglasögon spridare jag är... Äsch da!


Vi gjorde några fynd till vår lilla Lodge i Idre också, bla två lurviga kuddar som kommer passa fint i soffan. Starsky köpte även en fin luvtröja på T12.


Så härligt och bara svansa runt på stan och egentligen inte ha några mål. På vägen hem tog vi oss igenom Gamla Stan som två vilsna turister. Jisses vad folk! Det kändes precis som om vi var utomlands. Lukten av all mat, souvenirbutiker i alla hörn, värmen och hela atmosfären. Trots att vi bor i stan så är vi sällan där så det var faktiskt trevligt och känna av sommar turismen.

Vet ni föresten att det finns en butik i Gamla stan med bara B&J glass! Hallå, mums!