2009-08-10

KRÄFTOR, SOL OCH BAD

Igår fick jag äntligen min efterlängtade sol och bad dag! Jag har knappt badat nånting i sommar så OM jag plaska runt och levde rövare i svärföräldrarnas pool. Jippi!



Starsky var tråkmåns och låg i skuggan och läste Ron Geremis självbiografi. Det gillades inte från min sida. Jag ville leka!

Jag gjorde därför allt i min makt för att störa honom i hans lugn. Lekte superhjälte och slängde mig i poolen, gjorde bomben, kasta boll, lekte ballerina, lekte sjöjungfru, sjöng en trudilutt och visa ett bröst då och då för att få uppmärksamhet. Men förgäves! Jag blev brädad av porrkungen... Typiskt!

Lördagskvällen tillbringa vi på Båtsbacken för kräftskiva. Det var kräftor för en hel armé, bröd, paj, ostar och såklart lilla nubben. Det var en lugn och skön familjetillställning. Vi satt hela kvällen på verandan och fick se solen gå ner i horisonten. JätteMUSIGT, som lilla Hollbis hade sagt...