2010-03-05

AKO KOLA

Jag har sen igår haft galna cravings på AKO KOLA - Chok. Det var en kollega som smaska på nåt gott igår som lukta precis likadant. MÅSTE HA!
Ringer till Bempis, som ska inhandla gosaker för kvällens fredags mys,

"Du måste köpa AKO Kola!"

"AKO Kola, finns det?"

"Vadå, finns det? Det är väl klart!"

"När åt du det sist?"

"Jaa, det var väl 10 år sen... kanske?"


När jag tänker efter så har jag nog inte sett en AKO Kola påse på forever. Jag googlar... Det stämmer! Ako Kola finns inte längre!
Det finns knappt en bild när jag googlar AKO Kola heller!
Det ska tydligen finnas något likvärdig, men av vad jag läst så är dessa inte i närheten lika gott som en gammal hederlig AKO kola. Krokodiltårar!

När försvann dom? Det här är ju skandal!
Måste nog gå med i den här gruppen på facebook!

Bempis lova iaf att hon skulle köpa nåt annat gott för att still mitt begär. Tur jag har en sån fin vän... Puss!