2010-03-20

EN DAG I SÄNGEN

Sov länge länge i morse... Vakna såklart med en jävla (bubbel) huvudvärk! Men med lite macka, ägg och det största glaset O´boy var det ganska snart botat.

Ute sken solen, men I couldn´t care less...
Jag har legat i sängen precis hela dagen och tittat ut på det fina vädret istället. Där låg jag himlans bra idag...


Sovit lite, kika lite dator, slurpat Coca Cola light direkt ur flaska, pillat mig i naveln, pratat med min darling, saknat, kramat kudden, somnat om, kikat lite dator igen... Läst bloggar, tittat Glamourama och fnissat till Hollywood fruar. Gud vad jag gillar det här med PLAY!

En otroligt skön dag har jag haft i min ensamhet. Mjukisklädd, osminkad och tuffsig i håret. Skratta gott åt min egen spegelbild...


Snacka om knullruffs! Om det vore så väl...