2010-03-21

SPENDERARBYXORNA PÅ!

Idag har jag roat mig med det jag är allra bästa på när jag är själv, nämligen shoppa!

Spenderar byxorna åkte på och jag gav mig ut i ett skitväder utan dess like. Stora blaffiga blöta tomteflingor som virvla upp & ner & hit & dit. Hallå vart tog det fina vädret vägen som jag missa igår???
Såg inte ett skit när jag kom ut!
Jag jobbar lite tvärt om ja... Håller mig inomhus när det är fint och ger mig ut och vevar mig fram i jordens busväder. Dumhuvve!

Ja ja... det finns ju köpcentrum, som tur är, så det gick ju bra ändå! Å som jag shoppa, det gjorde jag! En kasse från HM blev det med lite mått och gott. Två tröjjor, två leggings (Ja, jag är också hooked på leggings nu! Har köpt 6 st på kort tid... Me like!) och ett linne. Lite smink och lotion blev det också.

Är helt såld på LdB`s rosa... Nu har jag hela kittet - Duschcreme, deo och lotion - Luktar dodis!


På vägen hem hyrde jag tjejfilm. Eller ja, en sån film som inte Starsky vill se med mig. Så nu har jag i två och en halv timme legat i fosterställning under filt i soffan och kikat på Australia. Å vad jag gillar den! Den lilla pojken var så otroligt söt så man vill äta upp han!

Nu kommer min Starsky hem snart. Mys och gos... Längtar!