2010-03-03

COUGAR TOWN

Var det någon mer än jag som såg Cougar Town igår på 5:an?
Om inte... Gört, bara gört! Tisdagar kl 22.00.
Riktigt rolig och skön serie. Fick mig ett gott skratt innan det var dags för sängen.


Det var länge sedan jag riktigt följde något på TV. Jag var slav för allt som gick på TV förut. Serier och Dokusåpor var mitt liv!
Men nu, inte nått! Vet inte vad som hänt? Går det inga bra program längre?

Jag saknar att följa något. Tex ondagar och söndagar var mina absoluta TV kvällar förut. Jag var så förväntansfull! Ingenting fick komma i vägen. Jag längtade så mycket att veckodagarna sprang iväg och det var dags för kvällen med stort K. Myskväll i soffan framför favorit programmet/programmen.

Men jag tror faktiskt att Cougar Town kan blir mitt steg tillbaka att längta. Är redan nu uppspelt inför nästa vecka! Det är ju inte en helkväll, men alltid en början...