2010-03-17

LITE AV ALLT...

Lite godis på tablettask, lite värmande beans på stel nacke,
lite varma mackor fyllda med chiliräkor och saffran aioli,
lite Farsan på bio (Härlig farsa det där... Ha! Men oj, filmen var ju sorglig också! Snyft...),
lite (ok, mycket) popcorn,
lite extra pussar, kramar och kel med min Starsky och vips - jag är på banan igen.
Tjolahopp!



















Det är helt jävla sjukt hur en lingon vecka kan få en och må som en påse skridskor. Det måste va den! Hormonrubbningar, eller nåt? Kommer alltid en vecka innan leverans. Någon som har samma problem?
Jag har tidigare aldrig mått dåligt pga den röda veckan. Det har kommit med åren, verkar det som. Eller närmare bestämt efter de härligt fyllda 30 åren. Ett helvete och bli tant, tydligen...

Mina bröst gör ont som sjutton också. Onda, ömma, hårda och stora. Bomber som är nära och explodera. Jag kan inte annat än att kika ner på mina boobisarna, klämma (aj!) till lite och vara stolt!