2010-03-14

ANNA VANN & ANNA KAN!

Söndag morgon och lyxfrukost i soffan framför TV:n. Det är bland det bästa jag vet!
Nybakat bröd från affärn, gott pålägg, juice, ägg och te. Det är fint dä!


På TV:n är det söndagsmorgon. Isabella (så jävla snygg!) Scorupco är på besök och pratar om sin karriär. Kommer ni ihåg filmen Inga kan älska som vi och låten med samma namn?


Fin bit!


Igår var det Melodifestival. Schlager är inte riktigt min melodi, men titta ändå. Anna (med det finaste namnet...) vann. Det var bra. Lite som Tracy Chapman... Jag gillar Tracy!


En skön lördag hemma kväll med min darling. Radhusbiff med potatisgratäng, god sallad och ett glas rött till det.

Apropå potatisgratäng... Det var första gången jag gjorde en egen potatisgratäng!!! Hur sjukt är inte det?! Jo men här har vi Anna 30+...
Bättre sent än aldrig, så att säga - HA!