2010-03-25

DROP IN SOLARIUM

Vi är inte bästa vänner...

Det slår liksom aldrig fel! Alltid händer nåt när jag ska sola. Det var iof ett tag sedan nått hände nu, men idag var det dags igen.

I med poletter, 2 minuter kvar till start, av med precis allt på kroppen, spraya bädden, papper... WTF inget papper!
Där stod jag nakenfis och solariet blinka precis igång, HELVETE!


Vad göra? Inte så mycket val...
På med min långa (thank gaaad!) hoddie, öppna dörren, speja höger, speja vänster, kusten klar! Tass, tass, tass, hit och dit på jakt efter ett ledigt solarium med papper att sno. Tass, tass, tass (som en jävla tomtenisse) tillbaka in i min hytt ingen med papper i hand. YES!

Låg sen till rätta med hjärtklappning i solariet och fantisera om det värsta scenariot. Tänk om jag hade halkat till... Vilken syn!
Anna på rygg som en panikslagen skalbagge med hugget i vädret!