2010-03-23

JAG SAMLAR VUXEN POÄNG!

Jag är personen som länge vägrat inse att jag faktiskt är så pass gammal som jag är.
Ordet vuxen har skrämt mig så vansinnigt. Jag vill inte bli stor... Jag vill vara för evigt ung!

Men nu är det så att åren går och jag kan inte klassa mig som en ungtupp längre (sa hon bittert). Det är bara att inse fakta!

Och det är bara och se till vissa saker som dyker upp allt mer där det bevisar motsatsen, motsatsen till ungdom alltså.


Jag och Starsky har för bövelen en kylväska (som vi har pimpat för att vara liiite tuffa) med oss varje gång vi ska åka till Idre! En kylväska som vi fyller med det vi kan hemifrån och som vi dessutom fyller på med mer efter storhandling på vägen. Det händer också att vi gjort mackor som vi tar med oss och äter på vägen!

Men jag vet int ja... Om det här är till att samla vuxen poäng?
Snarare pensionärsvarning!