2010-02-22

DET BLIR INTE ALLTID SOM MAN TÄNKT SIG...

Jag hitta träningsskor igår!
Det blev inte de jag planerat att köpa. Jag bojkotta dom. Istället kom jag hem med ett par andra gröna sköna Nike skor. Nätta och lätta till mina smala fossingar. Nästan halva priset mot de andra blev det också. Great!
En hel femhundring hade jag alltså kvar efter mitt skoköp.

Spara? Neee... Jag brassa vidare till Beckers och köpte en ljus turkos färg som vi ska ha som fondvägg på vår lilla toalett som ska få (eller som redan har) Hawaii tema, men det är inte klart.
En runda på stan hann jag också med där jag hitta badrumsmatta och handdukar.
Ready to Pimp my toilet!

Så här långt låter ju allt kanon, eller hur?


Men det blev inget av med nått... Mina träningspass jag glatt boka in igår efter mitt skoköp är nu avbokade. Målarfärg, roller, badrumsmatta och handdukar ligger kvar i påsarna.
Istället sitter jag i soffan helt matt, feberäcklig, osminkad, svettig och kan inte göra nått! Besviken...