2010-02-01

PÅ MIN TV BÄNK

På min TV Bänk står ett fång liljor som fick följa med mig hem från jobbet förra veckan. De står där vackra och doftar gott... Ovanlig syn...


På min TV Bänk har det aldrig tidigare stått några liljor. Snittblommor har aldrig varit en favorit hos mig. Visst är dom fina, men... Pinsamt att säga kanske, med tanke på att jag jobbar på ett blomstrande företag, jag är helt jävla kass på att ta hand om blommor. Dom dör ju bara! Därför har intresse aldrig funnits till att köpa hem heller...

På min TV Bänk står de här liljorna fortfarande ståtliga och sprider harmoni i mitt hem. Det har hänt något med mig. De här liljorna har förtrollat mig!
Jag sköter om dom som små bäbisar och de lever! Liljorna lever!

På min TV Bänk är det härmed bestämt att jag alltid ska ha fräscha väldoftande vackra liljor.

Fridens liljor på er!