2010-02-10

THINGS THAT BUCKS ME UP

3 dagar har jag jobbat. 9 dagar har jag kvar att jobba.
Jag är ruggigt trött och vetskapen om att jag inte får sova ut förän nästa lördag gör mig helt förstörd!
En sjuk pina att gå upp på morgonen när klockan ringer... Vill inte!

Mina träningsskor är fortfarande på vift så jag fick idag ta till andra medel för att pigga upp mig själv innan jag somnar gåendes på gatan och ringlar ut på vägen och blir påkörd...


En lagom lång promenad... frisk luft... bra & soft musik på ipoden som ändå fick mig att rensa tankar...
...besök på solariet för lite lyster (fräknar) i ansiktet...












... en avslappnad stund på spikmattan i ett mörkt sovrum med endast tända ljus... slumra in en stund... varm skön dusch... mys under filt... gott te i ny temugg...

Nu blir det naket till sängs med mina vänner tills Starsky kommer hem från träning...