2010-02-13

VINDEN HAR VÄNT...

Från att igår haft känslan att min värld rasar samman snart känns det idag betydligt bättre! Snacka om berg & dalbana... Med livet är ju så ibland. Upp & ner, hit & dit...
Var nog extra stackrig igår eftersom Starsky är i Idre och jag här hemma alldeles ensam... Brukar trivas med ensamheten, men så var det inte igår... Buhuuu...

Idag har allt gått min väg däremot... Triss i lycka!


Mobil lycka:
Jag min nöt råkade täckna ett helt nytt abonnemang till min nya mobil istället för att förlänga. Eller rättare sagt, valet att förlänga fanns faktiskt (till mitt försvar) inte ens på Elgigantens hemsida så jag trodde att det gick per automatik, men icke! Helt plötsligt satt jag med två mobilnummer - P A N I K !
Men en ängel på Tele 2 (som säkert tänkte, talanglösa människa!) räddade ett pucko (jag!) i nöden och fixa detta och jag har mitt nya Snackis abonnemang på mitt gamla mobil nummer och slipper uppsägningstiden på 3 månader med mitt gamla fasta abonnemang. Tack Tele 2, jag är er trogen forever!

Semester lycka:
Fick ledigt påskveckan trots att det såg mörk ut då redan en annan på jobbet fått berkräftad ledighet då!

Jobb lycka:
Jag fick gå hem mycket tidigare idag än beräknat och jag slipper jobba i morgon. Inga 12 dagar i rad, jippi! Sovmorgon!

Skulle kanske slagit till på en trisslott idag?