2010-02-04

HIPP HIPP HURRA!

Det har firats i dagarna två!
Starsky fyllde år igår och jag fyller år på lördag. Så igår på morgonen gratta jag en yrvaken Starsky och till kvällen kom mamsen och plastic daddy för att fira oss båda innan vi åker till Idre över helgen.

Blev barnsligt (hoppitossigt) glad när jag fick se vår gemensamma födelsedags present – Vänner boxen!!!
Mörka snöiga hemma kvällar är räddade framöver! MYS!


Ikväll har vi firat vidare med Starskys familj i Bålsta. Tokmätt efter ett lass med smörgåstårta är jag nu. Smörgåstårta - Fasiken så gott det är!


Fina presenter fick jag också!
En svart sminkväska där det inuti låg ett presentkort på Kicks och ett 1 meters plaströr med träkulor i färgglada färger att göra armband och halsband av.
Smycken av kulor i plast eller trä har alltid varit en favorit hos mig och nu kan jag göra egna! Pyssla, pyssla, pyssla!

Tack, tack, tack alla! Stor kram!