2010-02-17

PLANERAT SKOKÖP & MUFFISAR

Idag fick jag utlopp för mina myror som attackera min rumpa igår.
Jag och Starsky möttes upp på Sergelstorg efter jobbet och strosa sen vidare till Gallerian för lite kik i butiker. På FootLocker blev jag helt till mig när jag fick syn på Converse nya puppor. I want them all! Jäklar så snygga! Bara spara och slå till!

























Våra hungriga magar stilla vi med varma mackor av salami & brie och te/kaffe innan vi åkte hem. Starsky med en ny luvis och jag med rosa muffinsformar med vita prickar på.
Har lovat nybakat till mina kollegor till veckomötet i morgon.
Kände att jag på något sätt var tvungen att roa mitt rastlösa jag. Har sen igår varit som en understimulerad hund! Men nu sitter jag lugnt i soffan efter att precis ha slängt ihop citron muffins med polly i och choklad upp på.


Är väl inte känd för att vara någon proffsbagare, men... OJ! WOW! Det var inte så illa!!! Kanske inga skönheter, men goda, faktikst! Det finns minsann en liten bullmamma i mig ändå!
Gillar mest att jag matchat mig själv med muffinsformarna, HA!