2010-02-21

MYS MED VÄNNER - HELA HELGEN!

"Du luktar champinjon i håret" sa Starsky när han kröp upp och la sig skeden igår morse. *Asgarv* "Jag åt champinjon igår!"
Weard...

Fredagkväll - Date med min fina Anna

Hon bjöd på en kryddstark pasta med just champinjoner och annat gått i. Till det riktigt flottiga vitlöksbröd och ett glas rött, mums!
En otroligt soft kväll med mys i soffan, bubbel babbel, kik på Lets Dance och toksvull av Ben & Jerrys - Fantastiska glass! En kväll i min smak med söt vän!













Lördagskväll - Date med bitterfittorna

Jag gjorde det! Jag gav mig ut i skitvädret i lördags och fastna i all kaos. En resa som till Kingsfield brukar ta max 45 minuter tog 2 och en halv timme!!! Var av 1 och en halv timme i snöstorm i väntan på tåg och ersättningsbussar som aldrig dök upp.
Jag var nära gråten flera gånger för jag frös så in i helvete och jag var så ARG!!! ARG på mig själv att jag ens tog mig ut i skit vädret! Vill inte ha mer snö nu... OK...

Ja ja nåväl... Jag kom fram till slut och det blev en skön kväll. En favorit i repris från kvällen innan men med nytt sällskap - mina bitterfittor.
Jag bjöd på min taco pizza. Vi mös i soffan, glutt schlager, chippa dippa svulla, bubbeli babbeli, skratt och film. Alltid en skön jargon när vi träffas! Sköna bönor!


Jag valde att sova kvar. Vägra att ge mig ut i snökaoset igen!
Somna strax efter midnatt i Carolines dotters prinsessrum och jag sov som en prinsessa i hela natten i en flicksäng med sänghimmel...

Vakna till en blå himmel och strålande sol - Konstigt hur det kan vända, bara sådär...