2010-02-24

FRÅN DEN ENA TILL DEN ANDRA SIDAN

I min soffa....

Vänster sida.... Oj aj, det gör ont i höften efter ett tag...
Höger sida... Aj aj aj, det gör ont i andra höften...
Ryggläge... Skönt vid vila, men annars går det ju int`... Jag ser inte TV:n!
Sittläga... Orkar inte...
Börja om från början... Vänster sida, höger sida... Aj aj aj...

Det här är vad jag har roat mig med i snart 3 dagar. Instängd i lägenheten i vågrätt läga... Min kropp värker. Jag är hemma idag med, men jag mår bättre.

Ute skiner solen. Ska kanske ta mig ut en sväng lite senare för en nypa frisk luft? Kan nog vara bra...
På med varma kläder från topp till tå. Har förstått att det fortfarande är sviningt kallt ut efter att ha läst om allt snökaos (som jag också fastna i i lördags) på Aftonbladet.

Från den postiva sidan så kanske jag ska skatta mig lycklig att jag varit dålig de här dagarna... Positivt tänkande! Men...

FUCK SL!