2010-02-18

GE MIG SOL, VÅR & FÅGELKVITTER!

Har ikväll varit hemma hos Friisan och T2D och ätit middag. Lasagne och kladdkaka. Tok mätt och supermys! Vi ses ju inte så ofta längre när vi hänger på olika fjäll liksom, snyft! Men det blir det ändring på till vår och sommar. En Göteborgsweekend är ikväll planerad tills i juni. Skoj!

På vägen hem var det riktigt kallt ute med isande vindar. Ett snöoväder är på gång... igen...
Det här trodde jag aldrig att jag skulle säga, men jag är fan less på snön nu! Att det snöar till fjälls gör mig bara glad, men här hemma får det gärna bli vår.


Till och med mössa, som jag i vanliga fall älskar att ha på mig, är jag trött på!
Har några gånger skippat mössan, bara för det... Men då känner jag mig så SkallePer, helt naken och fryser tokigt. Det går ju int`...

Jag vill ha sol, vår och fågelkvitter!
Jag fryser så...