2010-02-24

SOL & (TRO DET ELLER EJ) SNÖ LYCKA!

Helkittad till tänderna!

Underställ, snowboard brallor, tjockjacka, mössa, vantar, varma sockor och snowjoggers blev min outfit idag när jag för första gången på 3 dagar tog mig ut i den friska luften. Jag höll på och explodera av lycka när jag kom ut och solen stråla och det var sådär skönt kyligt (iaf i min vinteroutfit).
Det var alldeles, alldeles underbart!

Från att ha hatat snön den sista tiden ändrades min mening totalt och jag fullkomligt älska snön idag. Det är helt otroligt vilket snölandskap Stockholm har förvandlats till!
Så vackert!


























Jag tog mig ut på Långholmen och sen till Reimersholme. Det brukar normalt ta knappt 45 minuter runt båda öarna, men idag tog det dubbelt så lång tid. Jag tog mig fram som en sölig pensionär. Sakta, sakta... Trött i kroppen, men framför allt - Jag njöt! (och fota som en toka!)

Vet ni vad jag gjorde mer då!? Jo sörrni.... jag gick på vatten! Eller ja... det var ju is såklart, men jag har aldrig varken gått eller åkt grillor på is på en sjö!
Det är sant! Men idag tog jag mod till mig och gick från Reimersholme till "fastlandet", wawawiiiwa!

Skratta inte...! Jag tycker det är läskigt... faktiskt!