2010-02-18

A SIGN?

Jag vill och måste ha nya träningskor, och det nu!
(Eftersom mina gamla pjuck tydligen knatat ur mitt hem och försvunnit ur mitt liv, bara sådär...)

Dessa skor har jag spanat in, provat och vill ha...


... men det vill sig inte riktigt när jag ska köpa dom och det får mig att börja undra om det är meningen om jag ska ha dom?

Försök 1: Personalen på Stadium på Kungsgatan är totalt nonchalanta. Jag vill fråga lite innan mitt köp. Dom koster ju ändå 1300! Men inte en människa så längt ögat kan nå, trots att de tidigare tog fram skorna åt mig! Jag gick putt därifrån.
Inget köp...

Försök 2: Glömde ta med en rabattkupong med 20% på Nikeskor på just Stadium som jag fått med Topp Hälsa. 20% på 1300:- är mycket pengar.
Inget köp...

Försök 3: Stadium Bromma idag. De hade inte ens dojjorna!
Inget köp...

Börjar ana oråd...