2008-06-02

Herre jävlar!

Vilken kväll det var i torsdags på Norra brunn! Maten var super och Björn Gustafsson och David Batra var helt otroliga!! Helt sjukt att man kan va så rolig! Vi hade sådan kramp i kinderna och inte ett öga var torrt när showen var slut!
Verkligen att rekommendera om någon skulle missat det här stället, precis som jag....

BJÖRN!


LILL MAC & CARRO


Efteråt begav sig de flest hem förutom jag, Sabbe och Lill Mac.. Efter några öl på Norra Brunn var det sista vi tänkte på, var att gå hem! Och det absolut sista vi kunde tänka oss den kvällen var att hamna på någon jävla student fest!! Men det gjorde vi... Herregud!
Vi kan ju lungt säga att vi höjde snitt åldern en del... Hmm.... men vi hade tydligen jävligt kul där med Lill Mac och Little T (21-åriga kollegor från jobbet) för runt kl 04.00 (tror jag) att vi rände in hos mig glada i hågen. Kommer iaf ihåg att jag tänkte att vi får ju sova 2 timmar in vi ska gå upp och gå till jobbet...

Åååh herregud vad jag var trött och sliten på fredagen på jobbet. Kunde knappt hålla upp ögonen... ZzZZzzz...
Att man aldrig lär sig...
JAG ÄR INTE 19 LÅNGRE!!!