2008-06-08

Trevlig kväll med vissa hinder...

Lördagen blev väldigt soft... Vi vaknade lite små trötta runt kl 12 efter gårdagens bravader. Även om vädret var på topp så var vi inte alls sugna och lägga oss i solen. Så istället tog vi en liten promenix till pizzerian. Tänk att det är så gott med pizza efter en kväll innehållande alkohol, mums!
Efter det gick vi faktiskt hem och bara tog det lugnt framför TV:n. Det är det jobbigaste med fint väder och sommar. Att man inte får sitta inne en solig dag! Jag kan bli lite stressad av detta, men i lördag sket jag blanka f**n i det!

Egentligen hade jag nog kunna tänkt mig att sitta inne hela kvällen och dega, men när vi lite senare pratade med Friisan och Teddy to drunk blev det bestämt att sätta oss på Skinnarviksberget. Å det tackar man ju inte nej till!
Tanken var att vi skulle grilla, men klockan blev så pass mycket så vi köpte kyckling, revbensspjäll, potatissallad, bröd, philadelphia ost och sallad. Jesus så gott det var då! DJ och fröken skåne mötte också upp.
Där satt vi sen hela kvällen till midnatt och snacka blaj och lyssna på sjukt bra musik som DJ hade med sig.
Tacka vet jag Burtons kylväska med inbyggda högtalare för IPOD!! Guds gåva till alla park och dricka öl älskare!




Starskt, Dj och Fröken skåne vill ta en öl på stan så de gick vidare till Marie Levaue (Hur det nu stavas?)
Själv tog jag ett klokt beslut (Händer inte så ofta) och gick hem när Friisan och Teddy To Drunk skulle ta bilen hem.
Hann knappt somna innan Starsky kom hem och bara efter någon timme igen ringer det på Starsky mobil. Det var Teddy To Drunk. De hade kommit hem till Sumpan och upptäckt att de tappart bort nycklarna! De hade ringt runt halva stan för en låssmed, men ingen kunde hjälpa dem. De hade även varit uppe på berget i mörkret och letat, Stackare!
Så de fick tillbringa natten i vår tokvarma lägenhet, hoptryckta som packade sillar i soffan. Förstår att vi stötte på Teddy To Drunk på golvet (!) morgonen efter. De höll väl på att flyta bort i soffan...
Kalaset för dem blev ca 3000 för att öppna ett vanligt lås + polislås och i med ett nytt. Usch vad jag tyckte synd om dom! Nu i semester tider och allt!