2008-06-11

Sverige dansar och ler!

Härligt med vinst för Sverigen igår! Längtar redan till lördag när Sverige spelar mot Spanien. Kan nog bli en knepig och spännande match...
Kvällen igår var himla trevlig, med (som jag skrev) körv, bärs, rosédrinkar med hallon i (mums) och galet mycket snacks som jag åt på tok för mycket av!
7 glada supportrar var vi som satt och heja, gasta och skrek till Sveriges 2 mål! Ett grymt av Zlatan och ett mindre bra av Hansson. Faktiskt jävligt lustigt mål när man ser reprisen, ha ha... Men vad fan, mål är mål!

På lördag ska vi nog se fotbollen hos Starskys päron. Hoppas på fint väder så vi kan ligga och lapa sol vid poolen hela dagen innan matchen börjar.
Vi åker till till Norge och Stryn på söndagen så vi måste lämna bilen där (Dyrt och parkera i Stockholm City) Så varför inte ta en helhelg hos sina svärföräldrar!
Älskar mina svärföräldrars hem! Trivs som fisken i vattnet när jag är där!
(Inte bara för att de har pool!)
Utan för att det är så stort, otroligt fint inrett med egen touch och halv trappor till olika plan! Just love it!
Älskar också att få komma ut "på landet" och bara vara... Trivs som sjutton med pulsen i stan, men man behöver lite lugn och ro ibland.
Ända sedan jag var liten har jag bott i lägenhen. Att nu få spendera sin tid i deras hus är som en dröm som gått i uppfyllelse... Min största dröm när jag var liten var att få bo i ett hus med en trappa!